Nästa klubbmöte torsdag 26 januari 2017

Den 26 januari har klubben årets första klubbmöte. Då startar vi upp ett nytt verksamhetsår som vi hoppas blir riktigt bra.

PROGRAM:
Kort klubbinfo – 5 min.
Berömda fotografer nytt inslag där vi presenterar en berömd/erkänd fotograf och tittar samt diskuterar hens bilder. 30 min.
Fika paus – smörgås kit. 15 min.
Månadens tema bild – VINTER är temat för januari. OBS mejla in din bild till utstallning@erifk.se senast 25 januari. 30 min.
Bilder från Skotska Höglandet – Cristian visar bilder från en fotoresa. 20 min.
Våga fråga – stående inslag där de enda frågorna som är dumma är de som inte ställs. 15 min.

Datum: 26 januari (torsdag)
Tid: 18:00 – 20:00 ca (vi försöker hålla tiden till ca 2 timmar)
Lokal: KAELL (Blåfjällsgatan 4)

En enkät kommer att skickas ut till er medlemmar inom kort. Vi vill gärna veta vad ni tycker om klubbens verksamhet och vad som kan göras bättre, vad ni vill ha mer av etc. Enkäten är anonym så klart så svara så uppriktigt som möjligt.

Inför årsmötet den 21 februari då vi väljer styrelse efterlyser vi gärna medlemmar som vill ta del av styrelsen arbete. Vi behöver fler aktivt anställda i styrelsen!

Boka åxå in i era Kalendrar – mötesdatum 2017:
– 21 februari Årsmöte samt ordinarie klubbmöte #2
– 22 mars klubbmöte #3
– 18 april klubbmöte #4
– 17 maj klubbmöte #5
– 13 juni Mini maraton (fototävling på stan)