Klubbmästerskap 2012

Vi förlänger sista inlämningsdatum till fredag 21 december!

OBS att mail adressen skall vara erifke@gmail.com

Nu är det dags för Klubb Mästerskapet 2012 (KM2012). Vi tävlar i tre klasser som vanligt.

TÄVLINGSREGLER:
Vi accepterar “manipulerade” bilder tex Photoshoppade etc.
Bilder som tidigare deltagit i ERIFK tävlingar som MiniMaran och klubbmästerskapet kan inte delta.

• Klass 1) Enstaka bild i färg
  • Klass 2) Enstaka bild i s/v (monochrom)
  • Klass 3) Kollektion 2-3 bilder i färg/sv valfritt tema

Max 3 bilder kan lämnas in klasserna enstaka bild.
Max 1 kollektion med minimum 2 och max 3 bilder
Totalt kan en deltagare lämna in 9 bilder

Endast digitala (inga påsiktsbilder) bilder, JPG filer med längsta bildsida 1024P.

Bild filerna skall namnsättas med: fotografens namn, klass (K1,K2,K3), bildnummer. Exempel: cristian_lintrup_K1_1 (=cristian Lintrup, enstaka bild i färg,  bild1, eller cristian_lintrup_K3_1 (=cristian Lintrup, kollektion, bild1)
Priser för bästa enstaka färg, bästa enstaka s/v, bästa kollektion, bäste fotograf alla klasser kommer att utdelas.

Senaste inlämningsdatum är 18 december 2012. Redovisning av KM 2012 sker vid vårt årsmöte i februari 2013. Som vanligt kommer extern jury att bedöma våra bilder och utnämna vinnarna i varje klass. Samtliga bilder ska mailas till erifke@gmail.com

Om ni har problem med ovan mail adress (vissa har haft problem som vi inte vet hur de uppstår) maila dina bidrag till cristianlintrup@hotmail.se